Midlertidige retningslinjer for teknikerbesøg i forbindelse med COVID-19
For at beskytte både kunder og os selv, har vi taget den fornødne beslutning a indføre følgende forholdsregler for alle on-site besøg ude hos kunder og virksomheder:
Vi lægger nu vægt på at sørge for at vore kunder i første omgang har en god internetforbindelse hvis muligt og derved den bedste mulighed for at modtage fjernsupport, som i den overskuelige fremtid vil være den primære måde at modtage support og IT relateret rådgivning på (samt Telefon, E-mail og SMS).
- Der gives et nik eller buk i stedet for håndtryk
- Der må max være 1 person i rummet foruden teknikeren under besøget
- Teknikeren benytter mundbind under og håndsprit før og efter besøget
- Der skal til enhver tid holdes 2m afstand mellem kunde og tekniker
Det værdsættes desuden at kunden lufter ud inden besøget og ved mistanke om smitte med COVID-19 at informere os om det på samme måde som vi også vil aflyse besøget ved samme mistanke hos os.
Det betyder også rent praktisk at teknikerbesøg fra dags dato og ind til videre til 1. Februar 2021 vil blive begrænset til absolutte minimum.
Vi håber at disse tiltag vil være med at beskytte os alle sammen og glæder os samtidigt til at vi kommer godt ud på den anden side af denne besynderlige verdenssituation.