Få ro i sindet med en IT-serviceaftale – vi tager os af det praktiske.
En IT-Serviceaftale hos os indeholder IT-drift, men også optimering af selve værdien af jeres IT.
-
Fri support af medarbejderes computere og smartphones (PC/MAC og iPhone, iPad, Android)
-
Avanceret teknisk system- og App-overvågning (hardware + software)
-
Next Generation Antivirus + EDR med professionelle analytikere 24/7
-
Løbende opdatering af Windows/MacOS + 3. parts apps
-
Online Backup af filer eller hele computeren/serveren til skyen med lokal kopi
-
10% rabat på nye projekter og andet som ligger uden for selve IT driften.
-
Månedlig gennemgang af samlet IT status
-
Scanning af enheder på jeres netværk for sikkerhedsbrister
-
Microsoft 365 produkter efter behov (vi er certificerede i administrering)
-
Online backup af Microsoft 365 (Microsoft tager ikke ansvar for tabt dokument eller mail-data)
Priser fra 349,- per måned med 30 dages opsigelse med mulighed for rabat ved årlig betaling.
IT-helbredstjek
Vi sørger for at I kan holde produktiviteten oppe, ved at give jeres computere løbende optimering og helbredstjek på hardware og software.
Rådgivning & Support
Den daglige support er en naturlig del af IT-driften, derfor indeholder alle abonnementer Support af alle jeres digitale enheder.
Antivirus & Opdatering
Et vigtigt led i cybersikkerhed er sikring af digitale enheder i flere lag.
Antivirus + EDR og opdatering af styresystem er grundstenen for dette.
Online Backup
Vores Online Backup løsning bygger på solid erfaring, både med henblik på hurtig gendannelse og sikkerhed.
Backup lagres i Dansk datacenter.
IT Projektstyring
Er der behov for en teknisk minded tovholder i forbindelse med indhentning af tilbud fra leverandører, står vi også til rådighed til dette fra idé til produkt.
Hosting og E-Commerce
Hosting hos os sker med fokus på IT-sikkerhed samt høj driftssikkerhed og fokus på sikring af siden mod hackere. Datacenter befinder sig i Danmark.
Hvordan kommer vi i gang? – Send os en mail på info@arufu.dk eller ring til os på 50 11 50 85.
Som udgangspunkt aftaler vi et møde hvor vi kan tage en kort samtale om hvad jeres behov er og hvad vi kan tilbyde.
Uanset hvor meget eller lidt assistance jeres virksomhed har brug for, kan vi tilpasse en IT serviceaftale der passer til jeres behov og prisleje.
Vi benytter ofte kundens nuværende IT opsætning og udstyr som udgangspunkt og bygger videre ud fra dette, medmindre udstyret er forældet og ikke længere understøttes.
Flere kunder benytter os som sparringspartner til deres interne IT, eller outsourcer hele IT drift til os for at opnå de største besparelser.
Vi tilbyder også en netværksrapport, så jeres virksomhed får et overblik over hvilket hardware + software inventar samt licenser i har (Normalpris 950,- ekskl. moms).
Når rapporten er færdig og vi har indsamlet information om alle jeres enheder på jeres netværk, gennemgår vi sammen jeres netværks styrker og svagheder og vores konsulent vil derefter give rådgivning i forhold til forbedringer og eventuelle områder I vil kunne spare penge på jeres IT budget.
Vi kan sørge for at I har overblikket til at træffe de rigtige beslutninger. Dette kan gavne både på bundlinjen, men også blandt virksomhedens ansatte og jeres generelle produktivitet. Vi tilbyder en skræddersyet løsning der passer præcis til jeres behov, tempo og budget – uden at gå på kompromis med de vigtigste områder. Pakkeløsninger kan blandt andet indeholde:
- Antivirus, antispam, firewall
- Backup af data fra server eller computere
- Teknisk overvågning af server eller computere
- Opdatering af Windows / OSX
- Opdatering af programmer som Adobe, Java, Office mm.
- Helpdesk telefonisk eller via FjernSupport (256-bit AES krypteret).
- On-Site servicebesøg på jeres kontor både Ad-hoc eller med faste intervaller.
Vi sørger for at I altid er opdaterede når det kommer til IT sikkerhed, vi leverer flere løsninger afhængig af jeres behov og budget. Det kan være der kun er behov for opdatering og løbende sikkerhedstjek få dage om ugen – eller at der er behov for konstant overvågning af jeres netværk 24/7 hvis jeres drift og oppetid er essentiel.
Vi yder dagligt support til mange forskellige mennesker og virksomheder, der opererer inde for enten meget specialiserede fag eller meget generelle arbejdsområder. Heriblandt grafikere, designere, web bureauer, medicinal virksomheder, frisør saloner, tekstil og detailhandlende, advokatfirma, ejendomsselskaber, fagforeninger og mange andre. Vi har erfaring med alt fra den nyopstartede iværksætter, den mindre virksomhed med 3 – 25 ansatte – til den veletablerede virksomhed med 100+ medarbejdere. Alle vore konsulenter er certificerede og har mellem 5 – 10 års erfaring inde for IT-Support faget. Derudover specialiserer vi os i førende Cloud teknologier som f.eks. Microsoft Office 365 som vi også er certificerede i.
Computere og andre digitale enheder er i dag vigtige redskaber for at en virksomhed kan forblive produktiv. Vi sørger for at jeres værktøjer overholder jeres standarder, deadlines og arbejdstider – og ikke omvendt. Hver opdatering af f.eks. Adobe, Java, Microsoft Office eller Windows bliver testet adskillelige gange før de bliver sendt ud til vores kunder og installeret på forhånd aftalte tidspunkter for at mindske generne og optimere produktiviteten.
Når jeres virksomhed vælger et IT-serviceabonnement hos Arufu, vil I få en nogenlunde fast pris på jeres IT-budged. Vi holder øje med jeres computeres tekniske tilstand og vi vil straks gøre jer opmærksom på, hvis der f.eks. snart vil opstå en kritisk fejl på en computers harddisk, eller hvis der er ressourcer der kan benyttes mere effektivt uden at investere i yderligere udstyr. Vi vil altid løbende komme med forslag til forbedringer, der kan spare jeres virksomhed for tid og penge.
Alle priser er ekskl. moms, ved backup af dokumenter, kan der vælges dokumenter for hurtigere backup eller den tungere Systems-image for kritiske systemer der hurtigt skal kunne gendannes ved systemnedbrud. Backup er som regel indeholdt i serviceatalen og afregnes efter forbrug som opdateres løbende. Alle abonnementer undtagen Business Secure Plus 365 kan opsiges med 30 dages varsel fra måned til måned, Business Secure Plus 365 er der et års binding som og opsiges 30 dage før fornyelsesdatoen grundet Microsofts vilkår og krav om 1 års binding på Business Standard Licensen.
*Abonnementer med support inkluderet gælder på medarbejderens dækkede computere og de opgaver der opstår i forbindelse med drift af denne og inde for normal åbningstid. Nye projekter, support ud over fair-use og opgaver der ikke er drift-relaterede vil blive faktureret til gældende support takst med 10% rabat. Abonnementerne kan opsiges med 30 dages varsel fra d. 1. i hver måned. Der tages forbehold for ændringer af priser og servicevilkår.