Spar tid og penge med et IT-klippekort eller en IT-service aftale

Mindre administration

Vi trækker tidsforbrug fra på klippekortet som du altid kan tilgå på vores onlineportal, så du undgår de mange fakturaer.

Hold styr på tidsforbrug

Ved brug af klippekort afregner vi pr. påbegyndte 15 min. – et klippekort med 10 timer indeholder derfor 40 klip.

Mange kompetencer

Med klippekort og IT service aftale bliver det billigere at bruge os, men med samme kompetencer som ved enkelt timer.

Få styr på IT-budgettet

Ved brug af klippekort og IT service aftale er du sikret mod eventuelle prisstigninger i aftalens løbetid.

IT Serviceabonnement

Arufu IT yder support til mange forskellige mindre og større virksomheder, derfor er valget faldet på en fleksibel model der dækker de fleste behov og har stor pris-gennemsigtighed:

For startups, mindre virksomheder og foreninger, står man ofte med et løbende behov for assistance, til mindre rutineprægede opgaver – men der er også ofte brug for hjælp når der opstår spidsbelastninger eller fejl der er så graverende, at de skal løses hurtigst muligt.

  • Vi tilbyder løbende Support til medarbejdere og virksomhedens computere og servere:
    • Reaktion ofte indenfor 1 time, løsning af fejl indenfor 4 timer.
    • Ubegrænset brugersupport. (Helpdesk via mail, chat og telefon)
    • Vedligeholdelse og opdatering i forbindelse med Support/fejlfinding.
    • Løbende vedligeholdelse af Antivirus, Windows opdateringer, Java, Adobe software, Microsoft Office oa. software produkter. (10% rabat ved anskaffelse af nyt)
    • Fri Fjernsupport (over en sikret krypteret 256-bit AES forbindelse).

    • En samlet fast pris der gør det nemmere at budgettere.
  • Vejledning i forbindelse med udvidelser samt nye projekter (Nye projekter ikke inkluderet).

Spar penge med klippekort

Få en billigere timepris og mindre administration, dette kan også være et alternativ til vores Serviceaftale hvis I selv står for vedligeholdelse af jeres IT eller foretrækker at vi vedligeholder efter aftale.

Online Support (Telefon, Chat, E-mail, Fjernsupport) afregnes pr. påbegyndte 5 minutter :

10 timer (10% rabat)

6.975,-

20 timer (15% rabat)

13.175,-

30 timer (20% rabat)

18.600,-

On-site Support (På kundens adresse) afregnes pr. påbegyndte 30 minutter :

10 timer (10% rabat)

8.055,-

20 timer (15% rabat)

15.215,-

30 timer (20% rabat)

21.480,-

Et klippekort gælder et år fra købsdato og afregnes efter opgaven som I bestiller os til fra gang til gang. Klippekortet kan kun benyttes inden for normal åbningstid. Dette er ikke en løbende aftale om vedligehold eller en forpligtigelse fra vores side om løbende overvågning, hvis dette ønskes se Serviceaftale.

For enkelt timer uden serviceaftale eller klippekort gælder priserne i skemaet herunder:

Arbejdsopgaver: Timepriser:
Online Support (Fjernsupport)
(via nettet/telefon – min. 10. minutter.)1
Dkk 775,00

On-site Support (på jeres adresse)2

Dkk 895,00*
Fejlfinding (Gratis ved accept af reparation) Dkk 575,00
Fjernelse af Virus og Malware
(Inkl. 1 års Antivirus)
Dkk 699,00
Ved indlevering / reparation afregnes pr. hele servicetime Dkk 775,00
Backup af kundedata fra bærbar ved indlevering til reparation (inkl. Ekstern harddisk 500GB)

Dkk 1595,00
Alle priser ekskl. Moms.

Ved akut support, f.eks. support uden for den normale åbningstid samt søn- og helligdage, takseres kunden alm. takst + 25% pr time.

1) Mindste online afregning er pr. påbegyndte 10. minut. ved fjernsupport –

2) Prisen er inkl. transport (*Mindste afregning ved On-site support er 1 time). Der er mulighed for at betale med Visa, Mastercard, kontant og via bank overførsel.

Alle bestillinger af hardware, bærbare, software oa. betales forud – services kan betales forud eller efter 7 dage. Priser er pr. 01-01-2018 (alle rettigheder forbeholdt).